Компанія San Marco

Сьогодні Італія пишається своїм заслуженим лідером у сфері створення, випуску та продажу матеріалів, що відіграють важливу роль у будівництві. Це завод Colorificio San Marco S.p.A., наділений статусом головного підприємства, що входить до групи San Marco Group. Продукція, що виробляється, — унікальні за якістю та художньою складовою лакофарбові покриття для професійного будівництва. Родоначальником компанії (1937) став Кавалер П’єтро Тамбуріні. Нині бренд є дітищем сімейства Джеремія у четвертому поколінні. Династія підприємців — потомствених, уроджених, націлених на успіх, захоплено розвивала свій проект, доки він не зайняв місце лідера міжнародного значення. Сьогодні Decorativi San Marco є брендом заводу Colorificio San Marco S.p.A., який працює в галузі створення та виробництва декоративних покриттів.

Нове амплуа ідеї декорування

Фарба має великий вплив на архітектуру. Знаменитий архітектор Ле Корбюзьє сказав чудові слова, суть яких полягає в тому, що архітектура повинна сприйматися як “факт мистецтва, явище, що викликає емоції”. Тому одна з головних ролей у проектуванні належить фарбі, її кольору та текстурі. Оригінальність проекту залежить від матеріалів, а також ефектів, які вони здатні створити. Нова інтерпретація простору та світла робить проект сучасним, надає йому неповторності та особливого стилю. Професіонали, які працюють із лакофарбовими матеріалами, отримали унікальний інструмент від заводу Сан Марко. З його допомогою можна створити чудовий інтер’єрний стиль, вишуканий декор, тим самим не залишивши поза увагою жодне побажання клієнта. Продукція італійського бренду – це не просто найширша палітра кольору, вона представляє воістину безмежні можливості для креативних творчих задумів. Декоративні покриття та ефекти, створювані ними, зачаровують оригінальністю та багатим художнім змістом. Маючи в розпорядженні 30 декоративних матеріалів, 50 фактур, 1500 відтінків, що надають величезні, практично безмежні перспективи для створення різних комбінацій, можна втілити в життя талановиті, найсміливіші дизайнерські проекти. В результаті реалізованих творчих фантазій стіни одержують вишуканий “вбрання”, а ідея декорування, що постала в новому амплуа, передбачає гармонійне поєднання з простором, доставляючи оточуючим естетичне задоволення та захоплюючи їх. Секрет успіху лінії декоративних матеріалів Сан Марко, які пропонують не просто унікальні кардинально нові рішення, але і зберігають при цьому високі якісні характеристики, полягає в тому, що кожен клієнт з абсолютно різними запитами в естетичному та технічному плані знайде для себе оптимальний матеріал для створення інтер’єру. що відповідає сучасним трендам і відображає модні дизайнерські та архітектурні тенденції.

Колекція народилася з синтезу традиції, майстерності та науково-дослідної діяльності, міцно пов’язаної з ідеєю «краси та добре зробленого», характеристики кращого знака якості «made in Italy», натхненної міжнародним розумінням: все це є лінія Декоративних матеріалів Сан Марко, здатна запропонувати унікальні інноваційні рішення з високоякісними характеристиками, орієнтовані на кожного окремого клієнта, дотримуючись актуальних трендів ринку в галузі інтер’єру, дизайну та архітектури.

Венеція та мистецтво декорування

Будь-яка матерія оживає під руками венеціанських майстрів і перетворюється не просто на прикрасу, а на справжнє мистецтво. Щоб переконатися в цьому, достатньо поглянути на особняки, що розташувалися вздовж Гранд-каналу і втілили в собі архітектурну пишність, відмінну якість венеціанських будівель, що виражається в мозаїці та різьбленому дереві, художньому куванні та штукатурці. Венеціанський стиль визнаний у світі, як зразок вишуканості.

Споглядання цієї краси та усвідомлення того, що вона повинна мати продовження, надихнуло родину Тамбуріні-Джеремія. Так з’явилася чудова ідея, що знайшла втілення у компанії Pietro Tamburini & A. Народження її відбулося 1937 року. Сімейне підприємство успішно та стрімко розвивалося, і вже у 1962 році компанія розпочала розширення. Так виник завод Colorificio San Marco S.p.A., спеціалізація його полягала у виробництві фарб. Підприємство розташувалося поза межами міста в невеликій лагуні.

Це стало своєрідною реорганізацією компанії, головне завдання якої полягало в об’єднанні ідей та напрацювань, набутого досвіду та компетентності, інновацій та якості, акцентуванні уваги на деталях. Все це, а також збереження традицій венеціанського мистецтва і майстерності, що не має аналогів, лягло в основу успіху компанії Сан Марко.

Історія сім’ї

Кавальєр П’єтро Тамбуріні володів власним бізнесом із виробництва молока. Віддавши цій справі 17 років, він вирішив змінити рід занять, і почав торгувати глинами — білими та кольоровими. Серед його покупців були художники, ремісники, інші умільці, які створювали чудові декори, якими увінчані венеціанські палаци, марморіні, ліпнину.

Cav. Pietro Tamburini та його донька Alessandrina.

Активний продаж фарб та лаків у головного засновника бренду Сан Марко розпочався 1962 року. Вілла Венета, розташована у венеціанській провінції, перетворилася на штаб-квартиру компанії, а дочка П’єтро Тамбуріні Алессандріна стала правою батьковою рукою. Саме під її управлінням у компанії культивувалися такі якості, як культура виробництва та етика наукових досліджень. Ці пріоритети збереглися до сьогодні — наполегливість, амбітність, прозорість та поважне ставлення до співробітників стали принципами та цінністю компанії, без яких немислимий успіх та зростання.

Заслуга Алессандріни і в тому, що компанія піднялася на новий рівень виробництва. Величезну роль відіграло створення сучасної лабораторії для проведення розробок та досліджень, що стала рушійною силою інновацій та винаходів.

Федеріко Джеремія (син Алессандріни) сьогодні є президентом компанії. Саме він вивів підприємство на позицію лідера внутрішнього ринку, чому сприяло створення вдалого та нового спектру продукції, а також центрів, які надають професійно-технічну підтримку.

Сім’я Тамбуріні-Джеремія ніколи не зраджувала своїм принципам та баченню, що сприяло стрімкому зростанню їхнього бізнесу. Пристрасть до улюбленої справи, любов до мистецтва, бажання зберігати та підтримувати традиції, культуру рідної землі червоною ниткою проходять через усю продукцію Сан Марко.

Сім’я Geremia, наш час.

В даний час компанія, керована Федеріко і за підтримки дітей – Марілуче, Марти та П’єтро, захоплених сімейною справою, проводить амбітну політику інтернаціоналізації. Результатом цієї стратегії стала присутність у більш ніж 100 країнах, а виробничо-технологічна майстерність значно зросла, що також є найціннішим придбанням San Marco.

Створювати італійську якість – це вміння справжніх майстрів

Сім’я Джеремія вірна девізу “made in Italy”, під яким мається на увазі якість, грамотна організація виробництва, а також відповідність культурним традиціям. Відданість і любов до справи, прагнення глибокого вивчення технології, дослідження та виявлення потреб ринку стали ефективними важелями, що вивели сімейну справу на шлях успіху. Для засновників компанії бізнес став покликанням, що знайшло відгук у наступних поколіннях.

Естетична цінність продукції Сан Марко полягає не лише в ноу-хау, які нерозривно пов’язані із традиціями. Інновації найвищого рівня допомагають втілювати образ “Italian Life-style”, що дуже символічно.

Італійське мистецтво дизайну інтер’єрів підкорило міжнародний ринок, стало взірцем витонченості та смаку, що сприймається як всесвітньо визнаний зразок стилю. Завод Сан Марко несе важливу місію — він передає сьогоднішньому поколінню багату спадщину, в якій неперевершені італійські ремісничі техніки відтворюють вікові традиції південного народу, оновлені за допомогою сучасних матеріалів та технік.

Професіонали декорування

Ідея має втілитись у якісних матеріалах, здатних реалізувати будь-які творчі рішення. У компанії Сан Марко втіленням ідей у ​​життя успішно займається лабораторія досліджень та розробок. Треба сказати, що цей підрозділ виконує свою роботу на “відмінно”. Завдяки йому всередині компанії було створено унікальну гаму матеріалів, що здобули визнання в країні та на зовнішньому ринку.

Можна з упевненістю сказати, що заслуга команди дослідників у вдосконаленні вже існуючих формул. Науково-дослідницька робота, в основі якої лежить відкритий обмін ідеями, є потужним двигуном усієї діяльності компанії.

Протягом кількох останніх років збільшено фінансування на розширення лабораторії, закупівлю сучасного обладнання. Компанія приділяє особливу увагу цій статті бюджету, оскільки розуміє значимість дослідницької роботи. Адже саме вона дозволяє знайти нові здібності, розширити можливості лакофарбових засобів, що випускаються, що беруть участь у декоруванні, а також реставрації споруд, що становлять історичну та художню цінність.

Вибір екологічності

Це одна з найактуальніших проблем в історії існування людства, адже практично будь-яка діяльність тією чи іншою мірою відбивається на екосистемі. Результати діяльності людини повинні мати певний ступінь екологічної стійкості, продукція не може завдавати шкоди навколишньому середовищу. Світові наукові кола протягом кількох десятиліть стурбовані цим питанням. Відповідь на нього можна отримати лише при використанні спеціального аналізу життєвого циклу того чи іншого матеріалу.

Аналіз Life Cycle Assessment — це інструмент, що дозволяє побачити повну картину впливу продукції на довкілля, від першого етапу до кінця її життя. Це означає, що збір даних починається вже на стадії видобутку сировини з природних кар’єрів та в процесі її переробки, а закінчується на етапі утилізації.

Грамотно розрахувати характеристики екологічної стійкості можна лише тоді, коли буде точно відомо, що відбувається між першою стадією та останнім етапом, і який вплив цих процесів. З цією метою розроблено та впроваджено норми, прийняті та затверджені на національному, загальноєвропейському, а також міжнародному рівні.

Скориставшись аналізом, завод Сан Марко у 2010 році опублікував першу екологічну декларацію. Наступною подією став випуск “екологічної карти” продукції – це був 2013 рік. Вона стала ексклюзивним інформаційним інструментом, оскільки містила перелік можливого впливу на довкілля найширшої лінійки матеріалів.

Компанія позиціонується як підприємство, що приймає на себе повну відповідальність за суспільство, територію, збереження природної та культурної спадщини Венеції та Італії. Етика компанії виявляється у турботі про благополуччя співробітників, і навіть у прагненні максимально захистити довкілля від шкідливого впливу.

1. Видобуток та переробка сировини – 2. Транспортування сировини на Завод Сан Марко – 3. Виробництво – 4. Виробництво упаковки – 5. Продаж матеріалів – 6. Етап експлуатації – 7. «Кінець життя» упаковки

Сила чисел

На сьогоднішній день Група має 10 виробничих і комерційних об’єктів, розташованих по всьому світу, а також 6 брендів. Сан Марко набула статусу визнаного еталона мистецтва декорування. Поставляючи продукцію усьому світу, вона цим представляє культуру “made in Italy”, передуючи модні тенденції і передбачаючи бажання клієнтів.

Основному виробництву належить площа понад 78.000 квадратних метрів, територія знаходиться в провінції Венеції містечку Маркон. Підприємство, побудоване за найкращими передовими технологіями, складається з трьох автоматизованих заводів. Якщо скласти докупи їх виробничі потужності, то в результаті вийде 35.000.000 кг ґрунтових покриттів, водоемульсійних фарб і вапняних, вироблених за рік. Силами ще трьох виробничих одиниць за рік випускається 10.000.000 кг лаків, кольорових пластмас та водних емалей.

Центри професійно-технічного сприяння (САР) виступають у ролі головних дійових осіб, велику цінність ретельно відібрана команда дистриб’юторів, які надають клієнтам консультування високого професійного рівня з будь-яких питань, пов’язаних з продуктами San Marco. Між компанією та дистриб’юторами створені міцні партнерські зв’язки, які сприяють плідній співпраці.

Зарубіжна діяльність компанії за участю професійних дистриб’юторів полягає у її присутності на 6 континентах та у 100 країнах світу. Комерційна структура перебуває у постійному розвитку, що виявляється у розширенні виробничої бази. Політика компанії, як і раніше, спрямована на інтернаціоналізацію, що передбачає участь у найважливіших виставках, відкриття та представлення спеціалізованих салонів на зарубіжних ринках.

Індивідуальні рішення

Стильний оригінальний інтер’єр створюється за участю меблів, тканин, унікальних покриттів, якщо йдеться про особливості того чи іншого стилю. Найважливішою складовою естетичної привабливості інтер’єру є декорування, тут важливий індивідуальний підхід до кожного проекту.

Декоративні матеріали Сан Марко представлені широким видовим спектром та багатою палітрою кольорів. Це чудовий сучасний інструмент для тих, хто цінує креативність, вишуканість, якість. Створення унікального декору за допомогою матеріалів італійського виробника – це не просто робота, а творчість дизайнерів, майстрів-декораторів інтер’єру, архітекторів та інших професіоналів з роботи з лакофарбовими матеріалами.

Будь-який дизайнер, маючи компетентну технічно грамотну підтримку, здатний запропонувати клієнту свіже, неординарне рішення, засноване на сучасних архітектурних тенденціях та модних дизайнерських розробках. Напрочуд гнучка лінія декоративних матеріалів Сан Марко створена саме для цього.

Запит інформації

Послуги для клієнтів

На кожній стадії оздоблювальних робіт, починаючи від проектування до повної реалізації проекту, завод Сан Марко надає підтримку професійного рівня. Поради щодо підбору матеріалів, технічні рекомендації та інші тонкощі, відомі тільки справжнім майстрам, допоможуть отримати відмінний результат. У ході такого співробітництва створюються довірчі відносини між компанією та клієнтом, що сприяють виявленню необхідності у додаткових послугах, а також інструментах.

  • Спеціально розроблена тинтометрична система Marcromie відкриває перед кожною палітру кольору. Вибравши відтінок до душі, його можна відтворити власними силами, оскільки це процес нескладний, творчий, захоплюючий.
  • Матеріали представлені клієнту не просто як товар, а як комплексний інструмент для створення унікального декору. Вся продукція супроводжується барвистими каталогами, посібником з експлуатації, що розкриває тонкощі та секрети правильного нанесення покриття.
  • Майстри-декоратори ручним способом створили віяла кольорів, використовуючи для цього виключно натуральні матеріали. Це дозволяє вибрати відповідний колір, фактуру, текстуру, результатом яких буде саме те, що бажає бачити клієнт — благородний декор, який приваблює витонченою грою кольору, грацією штрихів, малюнком, що зачаровує погляд.
  • Завод має свій канал на YouTube, де регулярно виходять навчальні відео. Це дозволяє наочно побачити, як правильно працювати із матеріалами. Поряд із цим кожен новий продукт висвітлюється на веб-сайті заводу Сан Марко, а також у соціальних мережах.
  • Колекція Сан Марко пронизана мотивами унікального італійського стилю, що створюється протягом століть. Він відображає цінність італійської культури, традицій, звичаїв. Все це важливо при виборі фактури матеріалу, адже її роль дуже значуща у дизайні інтер’єру при створенні того чи іншого стилю.

Навчання та майстеркласи

Наш салон регулярно проводить навчальні семінари та майстер-класи. Це приголомшливі за змістом та глибиною події, які знайомлять із правилами, особливостями роботи з матеріалами Сан Марко, а також дозволяють архітекторам-дизайнерам ближче ознайомитись із лінією продукції італійського виробника та її можливостями.

Кожен бажаючий може взяти участь у поїздці до Італії (організуються на постійній основі), пройти теоретичне та практичне навчання безпосередньо на заводі Сан Марко.

Лабораторії професійного навчання (LAB FOR PRO), що працюють на базі навчального центру, це чудова можливість зростання для фахівців. Унікальність її полягає в тому, що підвищення професійного рівня відбувається через особисте спілкування з технологами, експертами, здатними дати цінні знання. Це означає, що будь-яке бажання клієнта може бути задоволене як в естетичному, так і в технічному плані.

Одним із пріоритетних напрямів політики заводу Сан Марко є навчання. Творці унікальних матеріалів розуміють, що постійне підвищення кваліфікації співробітників – це потужний інструмент, який успішно долає конкурентів, що сприяє збільшенню кількості клієнтів.
Курси для майстрів-декораторів та дистриб’юторів виступають своєрідною інновацією, спрямованою на максимальне задоволення запитів сучасного клієнта. Результат досягається завдяки маркетинговим дослідженням ринку, що у постійному розвитку. Отримані дані орієнтують створення нових якісних інструментів, здатних дати клієнту те, що хоче.

Завод Сан Марко, який є лідером у сфері лакофарбової продукції, це надійна міцна опора кожного фахівця, яка допоможе йому піднятися на високий професійний рівень. І важливим етапом у цьому сходженні є співробітництво з командою технічних фахівців компанії. Консультації, дискусії, семінари та майстер-класи – це найкраща школа професіоналізму.